Nu aveam de gând sa scriu pe blog despre brandul turistic al României (au facut-o deja suficient de prost alții) dar dupa ce am scris comentariul asta nu m-am mai putut abține.
Nu voi insista asupra excelentei alegeri a publicului tânta: turisti atrasi de aventura. Nu voi insista asupra titlului “Explore the Carpathian garden” deși merita insistat mai mult in presa asupra potențialului etno-botanic (satele romanesti si flora urbana) pe care il depozitează latent spațiul Carpatic. Cu intuiție si inspirație THS Sofres ne-au dovedit încă odată ca se poate scoate ban chiar și din piatra seacă.
Asa cum arata și Mircea, s-a insistat neprietenos pe logo-ul cu frunza: ca și cum un logo ar putea sa înlocuiască o mie de cuvinte (sic). Adevarul doare: Romania nu-i o țară turistica nici pentru pensionarul nordic, nici pentru mono-space-ul familial francez. Chinezii nu regăsesc luxul, japonezii nu găsesc curățenia. Majoritatea ghidurilor de călătorie recomanda explicit evitarea spitalelor românești în caz de probleme de sănătate sau accidente. Am putea sa ne adresam oricărui target oricât de larg dar exceptând “turistul aventuros” pentru restul ar trebui în linii mari sa schimbam și țara și (in)locuitorii.
Berea ieftina, fetele faine, câinii vagabonzi, satele și orașele sașilor uitate de veacuri și munții în care mai riști încă sa te atace ursul, sunt printre puținele lucruri interesante din punct de vedere turistic în Romania.
Călătorie plăcută!
Cine dracu’ scrisese povestea aia cu urcatul pe ceva munte elvetian in proprietatea unui tip care spera ca-si va frange gatul, ca asta-i atrage pe englezi, riscurile ?! Dupa care tipul sta la cabana, coboara bine mersi si se intalneste cu o ciurda de turisti veniti acolo pe zvonul mortii lui ?
@Mircea Popescu
Nu știu, da suna a umor englezesc.
la 2 ce-i aia urzica?
lol la 1
fuck u la 3.
@cipslim
la 2: e o frunza de 1
la 3: nu servim negrii !
Pingback: Explore the Carpathian kindergarten | DMax - Distracţie Maximă